LÍDR

Jste kouč, který má jasné povědomí o kvalitě své práce a věří v její hodnotu. Přemýšlíte o tom, jak vše co umíte lépe vytěžit. Nechcete se už prodávat za méně, než co vaše služby skutečně stojí. Řešíte, kde najít ty správné platící lidi - tedy ideální avatary a jak vytvořit pasivní příjmy.
Jaký je Lídr a jeho potenciál?
MINDSET
Naplno využíváte online prostředí pro získávání svých klientů do konzultací. Budujete databázi kontaktů.
Toužíte po rozšíření vašeho byznysu a cítíte, že online kurzy, webináře a vytvoření třídenní výzvy do facebookové skupiny by mohly být skvělými prostředky, jak oslovit širší publikum, nabídnout vaše znalosti a dovednosti a také jak zvednout vaše příjmy.
Jenže nevíte moc JAK na to. Táhne vás to do komplexnějších programů a mentorinků, kde byste se naučili jak na to, ale stále přemýšlíte, zda už je ten správný čas. Uvnitř vás se to trošku pere. Chcete, ale zároveň cítíte, že se hodně vydáte.
Ve vašem mindsetu pokulhává pevná důvěra v proces a reciprocitu. To, co jednou vydám, se mi (třeba v jiné podobě) vrátí.
Moje (a nejen moje) osobní zkušenost je, že vždy když jsem šla až na tzv. finanční hranu, násobně se mi to vrátilo v dalších týdnech, měsících a letech. Nenechte se svým nastavením brzdit, zvědomte si ho a čerpejte informace a podporu od zkušených koučů a mentorů. Ušetří vám to spoustu energie, času a v konci i peněz. Nebudete dělat kroky mimo, jako dělali oni.
Navnímejte si aktuální mentory, kteří vás něčím přitahují. Vyberte si jednoho a následujte ho. Dejte DŮVĚRU jemu a jeho systému cesty k úspěchu. Pokud je to člověk, který má dobré zpětné vazby a má své fanoušky na sítích, nemůžete udělat chybu. Vždy vás to nějak obohatí. Postupně krok za krokem dosáhnete toho, co on.
Sabotéři ve vaší hlavě budou v plné palbě, protože děláte krok do neznáma a už to nejsou informace úplně zadarmo. Je to naprosto normální. Sledujte je, jak vás zkouší stresovat a frustrovat, ale nenechte se do té hry vtáhnout. V této úrovni si musíte udržet pozitivní mindset a důvěru v proces. Vše je tu pro vás připraveno a vítězí ten, kdo obstojí především sám před sebou.
Vaše výzva je udržet si svůj fokus a směr a nevěřit svým myšlenkám.
Váš systém se vás bude snažit zadržet, ať neděláte hlouposti. Nicméně v tuto chvíli musíte začít dělat něco jinak, jinak budete stále na stejném místě. Vy jste dosud udělali, co jste mohli a nyní přichází na scénu někdo, kdo vás bude provázet.
Vaším úspěchem je, že si své dny organizujete sami, nicméně vycházíte finančně tak akorát. Máte nějaké rezervy, ale i tak máte ještě prostor pro zlepšení ve své produktivitě a časovém managementu. Cítíte, že to jde celé uchopit jinak a lépe. Jako milionáři už musíte fungovat jinak.
Vaše kreativita přetéká nápady a vy nevíte, který vzít dřív. Chcete své nápady prodávat a nastavit je na automatický prodej. Tím si uvolníte ruce.
PRIORITY A STRATEGIE
Snažíte se vytvořit stabilní a pasivní příjmy. Už jste trošku porozuměli tomu, jak funguje online svět, máte minimálně jeden magnet a chcete víc.
Toužíte po finanční jistotě a nezávislosti. Už se nebojíte říkat si vyšší cenu za hodinu než bývá běžné u začínajících koučů (od 2 tisíc Kč a víc). Dokonce zvažujete, jak vhodně zvýšit cenu a trochu se obáváte reakce klientů.
Pohybujete se v rozmezí stabilních 30-60 tis./měs. z konzultací a máte vizi vytvořit si pasivní příjmy, což by vám umožnilo vychutnávat si mimo jiné i klidné dovolené a pracovat podle vlastních preferencí. Chcete od života víc, více cestovat, více času na svoje aktivity a rodinu.
Uvědomujete si potenciál, který dnešní doba a moderní nástroje přináší. Dosud jste se zaměřovali na spolupráci s vlastními klienty, příp. jste pořádali semináře, živé akce apod., ale chcete mít větší vliv a dosah.
Rádi byste v lehkosti získávali své klienty a je vám jasné, že nejde dál růst a zvyšovat svoje příjmy beze změn. Když nezačnete svou práci organizovat a tvořit jinak, vše zůstane při starém. Už nechcete stres, jak vyjdete z měsíce na měsíc. Chcete zažívat klid.
Prioritou číslo jedna je zaměřit se na prodej balíčků obrácenou psychologií místo jednorázových konzultací. Prodávejte vždy jen výsledek a nechte samotného klienta přijít na to, že on chce s vámi spolupracovat.
Tak mizí tlak, potřeba manipulovat a někoho přesvědčovat. Přichází prodeje v lehkosti, v klidu a se sebevědomím. Už máte spousty referencí od spokojených klientů, tak si je vždy před prodejem přečtěte, ať se dostanete do skvělé energie. Prodej balíčků vám dodá vnitřní klid do další práce na x měsíců dopředu. Pak se můžete "zahrabat" do dlouhodobější práce a vytvořit automatické cesty zákazníka pro pasivní příjmy. A občas si mezitím popovídáte na konzultaci se svým klientem.
Váš potenciál kouče s větším vlivem a vyššími zisky se naplní, když další priorita pro vás bude vytvořit mini produkt a nabízet ho hned po sběru emailů. Může to být série videí, mini kurz, trénink, placený ebook, meditace... Cokoliv co vás baví, co váš Ideální Avatar ocení a s radostí si po vašem obsahu zdarma zakoupí. Nezapomeňte pro ně nachystat všechny miniupselly a upselly, které zvednou průměrnou objednávku.
Tím se vám zaplatí reklama na FB, vaše databáze roste a vy můžete pokračovat dál.
Hned poté totiž následuje priorita vytvořit pořádnou kampaň od A do Z.
Základem je rozplánovat si kalednář a běh kampaně. Kdy odstartuje a čím, přes co se půjde, jak a kdy ji zakončíte a také kdo to udělá. Ano, pochopili jste správně: mentorem rozšiřování "vašeho týmu" začíná a pokračuje postupně dál - pro začátek třeba virtuální asistentkou.
Dále pak připravit reklamu, emaily a příspěvky na sítě na celé období (nebo aspoň většinu).
Vytvořit/optimalizovat magnet, který povede vaše klienty třeba do výzvy na facebooku nebo webináře (záleží co bude gró kampaně), kde budete prodávat.
Zároveň se zadáním emailu nastavit automatickou sekvenci emailů, která vám podpoří prodeje.
Sdílet příspěvky na sociální sítě: posty, živáky, reels, stories apod. a vést je vždy jen na odkaz kampaně.
Prioritou tedy je vyjasnit si prodejní systém a strategii, které se později nastaví za magnet v reklamě na automat nebo se budou v roce (jednou nebo vícekrát) opakovat. Tak zvětšíte svou databázi, vybudujete si/obnovíte důvěru se svým publikem, vykrystalizují se vám Ideální Avataři a část z nich přetavíte na platící klienty. Obohacení jsou na konci kampaně všichni, vy i vaši sledující. Věřte tomu, že i vy na to máte.
SHRNUTÍ CÍLŮ
Hledáte rovnováhu mezi prací s klienty a nastavování dalších inspirujících produktů pro své publikum jako jsou nové magnety, minikurzy, webináře apod. Vašim cílem je zvýšit finanční toky, oslovit větší publikum a cítit na konci měsíce vnitřní klid.
Váš mindset. Všechno je možné, když vy s tím budete srovnaní. Prodávejte své balíčky sebevědomě.
Máte na to vytvořit inspirující mini produkt a následně skvělou kampaň. Trénujte svou mysl, dostávejte se hodně do těla a nepropadejte zbytečně panice.
Prodej balíčků obrácenou psychologií znásobí vaše příjmy, abyste se mohli věnovat nastavování své cesty zákazníka a přípravě kampaně.
Vytvořit miniprodukt po sběru emailů v magnetu. Tím se zajistí to, že se +- poplatí reklama (z tohoto funnelu můžete dokonce vydělávat a být mnohonásobně v zisku. Můj příklad: do reklamy jsem vložila cca 27 tis. a vydělala jsem cca 65tis.).
Připravte skvělou kampaň. Vyjasněte si, co je vám bližší, jestli natáčení živých videí, připravit webinář (pozor ten má větší nároky na správnost provedení a jasná specifika, zase lépe prodává dražší produkty) a také co a jak chcete v kampani prodávat. Kurz na FB má jiné publikum než webinář nebo konzultace zdarma.
Získávejte nové sledující na internetu, které následně přetavíte na platící klienty.
Jaký je RIZIKOVÝ PLAMEN Lídra?
Rizikový plamen začíná jemně plápolat, ale rychle může vyrůst
do něčeho nekontrolovatelného, co přesahuje naše schopnosti ho zvládnout.

RIZIKOVÝ PLAMEN u Lídra je strach z toho, že neuspěje. V případě že by to nastalo, však nepadáte na dno jako na začátku. Máte reference od spokojených klientů a ty podporují vaši motivaci a také naději, že se znovu vypracujete. Sledujte tento strach, ale nenechávejte se jím ovlivnit a paralyzovat.
Vaše podnikání roste. Je však poměrně stále křehké. Bude nutné posilovat a hnojit to, co jste dosud vybudovali.
Dál zvyšujte databázi kontaktů, aby přibývaly nové kontakty. Vytvářejte nové zajímavé obsahy, magnety, programy, kurzy a netradičně pojaté služby, které ocení i “starší” fanoušci. Nezapomeňte být s fanoušky ve spojení přes emaily.
Když byste jen opakovali to, co funguje, je pravděpodobné, že v prostředí neustále měnícího se prostředí, neudržíte stejná výsledná čísla. Proto se neustále vzdělávejte a posilujte to, co vám vyrostlo.
Změna je život. Občas to může být výzva. Vaše sny na vás čekají. Jemně krůček za krůčkem se posouvejte dopředu tak, abyste svou květinku nepřehnojili nebo nepřelili.
S jasnými efektivními akčními kroky se můžete dostat na statisíce měsíčně celkem rychle. Máte stabilní základ a také potřebné sebevědomí, které zvyšuje předpoklad na úspěch.
Jak postupovat k úspěchu?
Pro Lídra doporučuji tyto další tipy:
Prodávejte balíčky konzultací
- Pokud tak ještě neděláte, pak přestaňte prodávat individuální konzultace. Už chápete proč, potřebujete vytvořit pořádný finanční polštář pro další týdny, abyste mohli tvořit kvalitní cesty zákazníka a přitom být v klidu.
- Vezměte svůj dosavadní nejvíce úspěšný způsob získávání klientů a opakujte ho. Na úvodních konzultacích zdarma si svého potenciálního zákazníka vyzpovídejte, zjistěte, zda je to Ideální Avatar a pokud ano, ukažte mu cestu, jak s vámi může dál pokračovat. Nedávejte zbytečně úkoly a akční kroky zadarmo, nastiňte mu způsob jakým fungujete. Pokud se mu s vámi dobře povídalo a bude chtít svůj problém skutečně vyřešit, vstoupí s vámi do spolupráce. Tomu se říká obrácená psychologie prodeje.
- Osobně na tomto způsobu prodeje miluji to, že nikoho nemusím nijak přesvědčovat a tlačit do spolupráce. Když totiž svého Avatara dobře odkoučujete - dobře se v úvodním callu zeptáte (v tom vám pomůže Karta Avatara, kterou třeba zdarma dostanete jako dárek
k Interpretačnímu rozhovoru na míru k vašemu výsledku z testu>>), pak si sám přijde na to, že spolupráce s vámi je nyní ta nejlepší volba pro něj. Dokonce se mi občas stává, že mě lidé přemlouvají a dokazují mi, že jsou ti nej pro spolupráci se mnou. To je pak skutečně radost prodávat.
"Díky Andy jsem našla jednoduchou, funkční a efektivní cestu,
jak přestat nahánět klienty a otravovat je..."
- Pokud i vás přitahuje moje unikátní individuální vedení, více si o spolupráci se mnou přečtete zde>>
Vytvořte produkt po sběru emailů
- Pokud nemáte funkční funnel v reklamě, pak doporučuji zaměřit se na vytvoření online kurzu nebo něčeho jednoduchého po stažení vašeho magnetu.
- Tvorba vám nesmí zabrat více jak pár dní. Je "to" něco, co ideálně sami používáte, je "to" skvělé a tak "to" také rychle pomůže i vašim Avatarům.
- Co denně používáte a rychle by to pomohlo zároveň i vašim avatarům? - Nebojte se v cestě zákazníka tento produkt prodávat v podstatě okamžitě.
Přemýšlejte o tomto produktu jako o něčem, co má vysokou hodnotu a zároveň to vhodně doplní váš magnet.
Např. magnet může být zajímavá inspirující infografika/krátký ebook a nabídka placeného produktu může být krátký video trénink nebo série videí/meditací/rozsáhlejší ebook. Nebojte se mít cenu nízko. Víc lidí si tento produkt koupí a s větším počtem lidí navážete důvěrnější vztah.
- Jakou formu bude tento produkt mít?
- V čem se cítím jistě (video, text)?
- Co moje publikum u mě nejvíce oceňuje (když píšu, točím nebo jen když mě slyší)? - V tomto Interpretačním rozhovoru>> se spolu můžeme podívat na výsledek vašeho testu a pak můžeme vám na míru vybrat tu nejvhodnější podobu vašeho kurzu a jeho následné uvedení do akce, aby ihned a co nejvíce konvertoval.
Vytvořte webinář pro pasivní příjem
- Zaměřte se na vytvoření webinářů, kde můžete sdílet své znalosti a dovednosti s širším publikem. To vám umožní rozšířit svůj dosah a přinést další příjmy.
- Webináře jsou skvělým nástrojem pro získávání nových klientů a také pro prodej kurzu/balíčku služeb s vyšší cenovkou.
- Osobně mám za sebou desítky webinářů, které nefungovaly. Moje podnikání se doslova dělí na období před nefunkčními webináři - tedy před neziskovými webináři a na období s funkčními webináři, kdy jsem pochopila podstatu webinářů. Tady se vše úplně změnilo.
- Když se mi povedlo natočit poprvé webinář, který konvertoval, konečně jsem začala cítit klid na duši, protože už jen pár prodejů zajistí základní chod pro rodinu měsíčně. - Prodejní webináře můžete zpočátku dělat živě na své FB stránce, ve skupině nebo přímo vložit odkaz do vašeho webu. Zpočátku se nebojte vysílat klidně každý týden, dokud se nevytrénujete. Jen měňte názvy a začátek. Pak vyberte ten s nejvyšší konverzí a nastavte ho do automatické cesty zákazníka. Konverze se většinou sníží, ale stále vám většinou přibývají pěkné částky, pro které už v podstatě nic dál dělat nemusíte.
- Představte si, že máte webináře, kde např. prodáváte za necelých pět nebo dvacet tisíc. Jsou skvěle natočené a vložené do automatické cesty zákazníka, a tak se několikrát měsíčně stane, že se jen tak mimoděk prodají. Přístupové údaje se odešlou samy, lidé se vzdělávají v předtočeném obsahu, zatímco vy jste se svojí rodinou na dovolené. To je skvělá představa, že?
- Webinář má svá jasná specifika, která když nedodržíte, tak nefunguje. Tvorba dobrého webináře s celým automatizovaným funellem trvá většinou kolem měsíce. Ty první trvají ještě déle. V tomto případě velmi doporučuji se opřít o kouče/mentora, který vás správně provede. Pokud by vás zajímalo jak skvěle poskládat váš webinář a moje individuální doprovázení, zde se dozvíte více informací>>
- Pro webinář vždy platí pojmenovat ho co nejlépe podle Ideálního Avatara, dále pak co největší otevřenost, jasný záměr, kvalitní vzdělávací část, která následně potvrzuje prodejní část a pak reference. Myslete na to, ať dovnitř vše dostanete a pak máte vyhráno.
Nakonec můžete dostávat i vy podobné zpětné vazby od lidí, kteří vstoupili do vašeho kurzu
Pozn. Do emailu mi přistála informace o uhrazené platbě za kurz necelých 19 tis. a toto mi hned paní psala na Messenger...
Minikurz do FB skupiny
- Vytvořte třídenní výzvy nebo workshopy, které zaujmou potenciální klienty a umožní jim vyzkoušet vaše koučovací přístupy a přínosy. Tento způsob buduje pevné vztahy s vašimi Ideálními Avatary, kteří se dříve nebo později přetaví na platící klienty.
- K třídenním výzvám doporučuji založit novou skupinu na facebooku a využít maximálně její algoritmy, které podporují nové skupiny. Zvěte do skupiny a těžte z upozornění, které FB dělá za vás (i když je to o hodně nižší procento, stále vás krásně podporuje).
- K výzvě je důležité mít jasné téma a to detailně probrat v průběhu tří dnů. Využívejte také emailové pozvánky a připomínky, které zajistí, že vám většina lidí přeskočí z emailu a vstoupí i do skupiny. Když dosáhnete toho, že 75% lidí přejde do FB skupiny, je to dobře odvedená práce.
- Dobře rozmyslete prodejní část ve výzvě, protože produkty/služby s vyšší cenovkou se skrze tento kanál neprodávají vždy dobře. K tomu dobře poslouží webináře.
- Moje zkušenost je taková, že spousta lidí se pustí do FB výzvy/mini kurzu, nechá v tvorbě spoustu času a nakonec nic moc neprodá. To je pak obrovský zabiják energie a motivace. Proto pokud vás tento formát láká, je už fajn mít nějaké zručnosti osvojené.
Nebo se nechte vést schopným koučem/mentorem, který ví, co a jak je potřeba dodržet, abyste nemarnili svou energií a byli v zisku (energetickém i finančním). Velmi ráda vás tímto způsobem provedu v Intuitivním Mentorinku. Více se dočtete zde>>
Pyramida produktů
- Největší zlom u mě v podnikání nastal, když jsem si uvědomila svou hodnotu. Prodávala jsem produkty pod záštitou velké značky a součástí produktu byl také mentorink ode mě. Lidé si mohli vybrat ze sedmi mentorů. Když se mi po mnoha desítkách rozhovorů stalo, že si lidé vybírali nejčastěji mě, došlo mi, že za provázení ode mě musíme stanovit vyšší cenu. Tak se stalo. Nikoho jiného jsem za vyšší cenu prodat neuměla, jen sebe.
Když jsem viděla svou "konkurenci", začala jsem vnímat svou jedinečnost a moje skutečně silné stránky.
- Velká výzva byla překlopit podobné prodeje ve svém projektu. Do té doby mi to nešlo. Prodávala jsem své koučovací balíčky pod cenou. Cítila jsem vnitřní nesoulad.
Tento pro mě odvážný krok říct si dvacet tisíc za koučovací služby pro mě znamenal obrovský rozkvět v mém podnikání. Moje příjmy se zdesetinásobily a paradoxně přibylo i více klientů, se kterými se lépe pracovalo, protože to byli ti Ideální Avataři. Od té doby mé podnikání roste a s nimi se rozšířila paleta možností spoupráce se mnou. - Budujte i vy svou pyramidu produktů, aby se přirozeně cena a hodnota za vaše služby, kde dáváte lidem svůj čas, měsíc od měsíce zvyšovala.
- Spolu s vytvářením magnetů, minikruzů, delších kurzů, webinářů, mastermindů, workshopů a dalších seminářů se tak děje.
- Vyberte si, jakému produktu dáte v dalších třech až šesti měsících pozornost a vytvořte nový příjmový schod.
- Pokud byste nevěděli jak na to, pak v tomto Interpretačním rozhovoru vašeho výsledku z testu se můžeme detailně podívat konkrétně na vaší Pyramidu produktů>>
- Resumé - postupně zvyšujte cenu vašich služeb podle hodnoty, kterou poskytujete. Komunikujte jasně klientům, proč vaše práce stojí za vyšší investici a čeho s vámi mohou dosáhnout. A s každým novým produktem popřemýšlejte nad celkovou cenotvorbou.
Individuální spolupráce s NĚKOLIKA klienty:
- Se zvyšující se cenou se musí vaše ego spokojit s tím, že nebudete mít tolik klientů jako dříve.
S ostatními se můžete skupinově setkávat jednou měsíčně v mastermindech... - V této fázi to koučové většinou i kvitují, protože jim to přináší nemalé další benefity.
- Vždyť si to představte. Máte deset konzultací za dvacet tisíc za týden - za měsíc tedy 40 konzultací za 80 tisíc. Nebo máte 4 nové klienty každý měsíc za 80 tisíc, protože prodáváte balíčky.
Zaprvé jste na tom finančně stejně jako dřív, ale máte méně klientů a více času na další úkoly, které budují nový schod pro automatické prodeje.
Dokonce tu je nyní i potenciál zvednout současnou cenu. Pokud cítíte, že máte pevné sebevědomí, zkušenosti, know-how, dostatečně velkou praxi, věnujte se individuální spolupráci s pár klienty, kteří zavnímají hodnotu v tom, co nabízíte. Tím se budete moci soustředit na kvalitu a hloubku vašich koučovacích sezení.
Tím můžete mít dokonce vyšší finanční příjmy než jste měli dosud. Zároveň získáte časovou dotaci pro tvorbu produktů pro většinovou populaci za nižší ceny. Z nich se pak několik jednou za čas přetaví ve VIP klienty, kteří koupí balíčky.
- Pokud by vás zajímalo, jak se takové balíčky obrácenou psychologií přesně prodávají je za tím celý systém. Určitě se podívejte tady. Velmi ráda vás ten systém naučím>>
Práce s časem a rozšíření týmu
- V této fázi podnikání je potřeba začít tvořit tým. Zpočátku může být malý. Třeba kvalitní virtuální asistentka a postupně přidávat třeba člověka na reklamu, kreativitu apod.
- Pak teprve můžete vytvářet kvalitní obsah pro své kurzy a webináře a také se naplno věnovat svým skvělým klientům, kteří vám zaplatili za VIP službu.
- Co ve svém podnikání děláte a přitom to okamžitě nenese výsledky?
Buď to přestaňte rovnou dělat nebo delegujte. Zamyslete se nad tím, co můžete přenechat jiné schopné osobě, abyste se vy mohli zaměřit na růst svého podnikání… - Tím zlepšíte své dovednosti v časovém managementu a organizaci, abyste mohli co nejefektivněji využívat váš čas, energii a získané know-how.
Diverzifikace příjmů:
- Povídám o tom snad v každém doporučení, ale je potřeba to nyní ještě vyzdvihnout. Zisky pouze z individuálních konzultací nestačí, pokud chcete růst. Musíte najít páku a mít více variant. Proto vytvořte u jednoho podnikání několik noh, které vás udrží nad vodou, když jedna selže.
- Stalo se mi, že byla potřeba vytvořit nový magnet, protože ten stávající se začal v reklamě prodražovat. Jenže občas i tvorba magnetu může trvat. A tak přesto, že stávající reklama byla dražší a noví klienti nepřitékali ve velkých číslech, a já nemohla efektivně prodávat své balíčky, tak díky několika vytvořeným schodům jsme v klidu zvládli přejít do dalšího měsíce, kdy se prodeje zase rozjely ve velkém.
- TIP do budoucna: Vytvořte různé způsoby (ideálně maximálně automatizované) pro generování příjmů, jako jsou individuální konzultace, skupinové programy, online kurzy, více magnetů, webináře a další.
Práce s Mentorem:
"Andreu považuji za klenot ve světě byznysu.."

Martin Mažár, mentor a autor projektu www.onlinelidri.sk
- Mám za sebou hodně kurzů, mastermind skupin i mentorů. Když jsem vstupovala do mentorinku, který stál měsíčně 45tis., myslela jsem si, že nezvládnu zaplatit víc jak jeden měsíc. Jenže co se nestalo. Já ten měsíc zvládla vydělat o cca 50 tis. víc. A další měsíc zas. A tak se to opakovalo, až se z toho stalo, že jsem u něj už rok a vydělávám mnohem víc než jen těch 50 tis.
Můj mentor se stal součástí mého týmu. - I já se stávám u většiny podnikatelů prvním členem jejich budoucího týmu.
Stávám se vašim největším fanouškem a podporuji vás vždy a neustále. - Pokud byste chtěli zažít podobný drive a skokově znásobit své příjmy, tady si o spolupráci se mnou můžete přečíst víc>>.
- A pokud vaší mentorkou nebudu já, nevadí.
Zvažte investici do mentora, který vám může poskytnout cenné rady a směřování v rámci vašeho růstu a rozvoje koučovací praxe.
Jaký je BONUSOVÝ TIP?
Bonusový tip slouží jako prostředek pro posílení vaší profesionality při konzultacích.
Jeho hlavním cílem je rozvíjet vaše dovednosti jako kouče, terapeuta či průvodce při práci s klienty.
Nakreslete si svou pyramindu produktů

V tomto TIPU se naučíte pracovat s prioritami, se svou hodnotou, delagovat práci a rozmýšlet chytře nad svým podnikáním.
Vytvořte si blok na přemýšlení o tom, jak by vaše podnikání mohlo vypadat. Nakreslete si pyramidu, kde spodní a nejdelší část tvoří to, co dáváte lidem zadarmo a proč. Každá věc má svou vrstvu. Máte magnet ebook, pak je to jedna vrstva, pak další vrstva třeba úvodní konzultace zdarma apod.
Další vrstva už se zužuje a je od pár stovek do několik tisíc korun (řekněme do 2000 Kč). To jsou věci, které nabízíte okamžitě po magnetu. Napište si k tomuto schodku také přibližné číslo, které jím měsíčně vyděláte. To jsou peníze, které můžete v budoucnu vložit do reklamy.
Dám vám trošku naděje: to co dáte do reklamy s kvalitní pyramidou je jen malý zlomek toho, co později (řekněme do 1 měsíce) vyděláte.
Následná vrstva a schod jsou produkty s vyšší cenovkou a bývají delší nebo intenzivnější. Je tu třeba seminář, workshop, několikatýdenní kurz apod. Opět si zapište, kolik tady vyděláváte nebo chcete vydělávat. Tady bývají nižší prodeje, zato za vyšší částky.
Pokud máte nějaké výcviky pro své klienty, mastermindy apod., tak ty mohou tvořit další vrstvu a schod. Zase si připište výsledné číslo zisku.🙏
A na vrcholu pyramidy je vaše služba.
- Kolik chcete vydělávat měsíčně?
I zde mohou být různé varianty a škály. Já jsem třeba mívala vždy jen jednu službu a prodávala jeden balíček. Nicméně mí Avataři si řekli o produkty a služby dohromady a tak mohl vznikl Intuitivní Mentorink ve 3 variantách finančně dostupný pro všechny, co to myslí skutečně vážně>> Tím se mi rapidně zvedly příjmy. Naslouchejte svým Avatarům. Samozřejmě základ je začít, mít aspoň jeden balíček a postupně si s tím hrát.
A pak vytvořte cesty zákazníka, které k tomu povedou - jak a kde je budete nabízet a prodávat.
- Co bude na automat?
- Co budete muset podpořit vy vaší energií a časem?
- Proč to celé má pro vás smysl? Jaký to má pro vás přesah?
Nakonec vše rozplánujte.
Přeji hodně štěstí!
Co bych dělala já dál na vašem místě...?
Něco málo o mně
Mnoho lidí neví, že když jsem si před cca 10 lety založila IČO, ještě jako zaměstnaná, bývala jsem kouč/poradce na pár hodin měsíčně po práci a k tomu dělala na byznysech někoho jiného. Byla to fakt dřina a fuška.
Nedařilo se mi "mé podnikání" rozjet, než jsem si uvědomila, že dělat na svém a zároveň na byznysech někoho jiného nekopíruje dlouhodobě mé vize a sny. Vždycky jsem chtěla pracovat max 4 hodiny denně a dělat si "věci po svém"...
Dnes pracuji cca 5 hodin denně. Jasně, ještě to nejsou ty vysněné 4 hodiny, i já jsem na cestě, ale už žiju celkem naplno své hodnoty
Jsem s rodinou a mými dětmi... Jsme zdraví. Cestuji mnohem více než většinová česká společnost, cítím svobodu, podporuji kouče a terapeuty dělat kvalitnější práci se svými klienty a hlavně je podporuji ty klienty lehce získat.
MÁM MNOHEM VÍC než bych si kdy mohla přát. A moje vize sílí a roste
Cítím obrovskou vděčnost . Děkuji
Když jsem mohla já, holka z maloměsta bez kontaktů, s duší samaritánky, tak proč byste nemohli vy?
I vy můžete žít své sny. Prvním krokem je dát svému podnikání všechno (co je právě teď aktuálně možné).
Jděte si za svým snem!
Toto mohou být i vaše každoměsíční příjmy. V Interpretačním rozhovoru na míru vašemu výsledku z testu se dozvíte jak na to.
Cesta k Interpretačnímu rozhovoru na míru vede tudy>>
Nyní doporučuji následovat tyto 2 AKČNÍ KROKY:
Pokud chcete naplnit svůj potenciál naplno a uvidět konkrétní možnosti pro vás a vaše podnikání, rozhodně využijte této možnosti: INTERPRETAČNÍ ROZHOVOR na míru.
✅ Zde s vámi budu sdílet své konkrétní know-how o strategii a metodách, jak bych na to šla já na vašem místě. Více informací najdete zde>>
Najděte si mentora. Pokud vám tento test dával smysl a máte chuť přizvat nového člena v podobě mentora do týmu, pak se podívejte zde na více informací o Intuitivním Mentorinku a mém způsobu práce. V nezávazném vstupním rozhovoru se pak můžeme poznat a navnímat si, zda by vzájemná spolupráce byla oboustranně smysluplná.
V případě otázek mi prosím napište na email podpora@andreasatopletova.cz
Dejte mi vědět, jaká je vaše největší výzva a přání v současné době? Těším se na vaše reakce.
Vstoupili jste na cestu získávání klientů online a spolu s tím také dalšího vzdělávání se a budování dovedností, sebevědomí a zkušeností. Přizvěte schopné lidi do svého týmu a nechte své podnikání rozkvést.
Mgr. Andrea Šatopletová, PCC
- Profesionální Certifikovaná koučka
- Psychoterapeutka
- Mentorka koučů, terapeutů a online podnikatelů

"Největším přínosem v kurzu bylo nalezení důvěry v sebe..."
"Webinář byl boží..."
Pozn.: Paní koupila kurz za cca 19tis.
"S Andreou jsem vydělala 2x tolik než jsme si na začátku spolupráce nastavily..."
"Svůj úkol, který jste měla na zemi, jste už splnila na 100%..."
"Všechno co děláte je mega hodnotné..."
©2023 andreasatopletova.cz